Haluatteko...

30. lokakuuta 2011

» back to business

joo noni tää tyttö palaa takas elementtiinsä ! :------) päätin just et jatkan ratsastusta, tosin en siinä samassa missä ennen. kelasin, että en jaksa enää jatkaa vuokrapollen ettimistä, taikka ylläpitoponin, koska sitä ei tuu löytymään. ettiny oon 4kk ja pikkuhiljaa alkaa kyllästyttää... niin että ajattelin, jospa sitä vois sitä omaa pullaponia hankkia ! oon niin lopenkyllästyny ettimään noita vuokrahevosia, ja niistä kumminki joutuu luopumaan ajan kuluessa... mut omassa hevosessaki on hyviä ja huonoja puolia. siis joo nyt otan itteeni niskasta kiinni, ja ajattelin et kun kesätöitä nyt ajattelin kaksi hankkia, niin sais tota heppaaki ylläpidettyä. mutsi vois maksaa näin nyt aluksi, ja kesätöistä sitte meitsi vie. sitte ku tää tyttö lähtee opiskelemaan ni voipi olla että pulla lähtee ylläpitoon, vuokralle tai jopa uuteen kotiin :< mut sitä mä en ajatellu nyt miettiä. on vaa nyt sellane unelma polle mielessä että en pysty muutaku unelmoimaan siitä ! mä vaan niin toivon että saisin jotenki nää asiat järkättyä ja porukoiden sydämet lämmitettyä, että sais tän läskipään meille :) 




toi on kohta kokonaan munminuminunminun.

sit mutsin sydäntä lämmittämää, ei grillata ;)

ei mulla muuta tulin vaa vuodattamaan onneani tänne :))))

♥:lla fakecake

28. lokakuuta 2011

» weekend

joo voi vittu mulla meni hermot tänään oikeesti : D hissan ope oli joku niin vituttava ! se ku meen sisää, joudun ohittaa kaks kaverii et pääsen istumaa, en saa penkkiä alas ni ope rupee ragee että 'fiia mikä on sun ongelma ?!+' vaikka juuri nimenomaan EN voinu istua ;) koska en saanu penkkiä alas ! huhhu. mikä ihmisiä vaivaa ? ei voi olla noin heikkohermonen -.-


okei joo tänää ei oo sit tullu tehtyä oikeestaa juuri mitää muutaku kävin nopeesti kaupungis moikkaamas ronjaa ja aleksia :3 se oli maksimaalisen nopee visiitti, olin vaan kaks tuntia matkoinensa. ja öäöäöä no ainii >8( katjan piti tulla tänää/huome meille mut tuli taas se perus fail :'( nojaa ens viikolla sitte. yhyy ikävä


♥omonomnom rakkaus tää chisun uus

aattelin et huomen voisin tehä ton hius+meikki postauksen ku on viikonloppu ni aikaa riittää :------) ...se on vähä jääny nimittäin :'D hupsista. no mut nyt otan itteeni niskasta ja teen sen 8)

eipä mulla muuta

♥:lla fakecake

10. lokakuuta 2011

» shit

I've said it once, I've said it twice
I've said it thousand fucking times,
That I'm okay, that I'm fine, that it's all just in my mind



aivan. tosi vitun turhauttavaa ! vklp meni aika vitun nopeesti, eikä tapahtunu tasan tarkalleen juuri mitään D: jotenki tyhjä olo koska yleensä hillun aina viikonloput jossai muualla, paitsi sillon ku on koeviikot<333 ...tosin jota nyt ei ole..

aijaij mut joo kävin täs näi 6 tuntii sitte kampaajalla, ja yllätys yllätys nää on ihan pilalla......... en voi sanoo muutaku että don't smile, say fuck and cry koska en todellakaan oo tyytyväinen näihin :( ... tai melkein samanlaisetha nää onki mut otsis iha tyhmä :( ...samanlainen sekin -.- mut itke ihan vitusti ja sit ku helpottaa ni naura ja sano että vitut sä mitään kampaajia, leikkaa itse ! that's the solution ;)

en itke enää mun hiuksista, koska ne on jokatapauksessa aina päin vittua eikä koskaan niiku tahdon ja aivan vitun rumat :) asiois eteepäi, piti täsnäi tiistaina  mennä koeratsastaa yks poni mutta jaa-a, nyt näyttäs siltä että mutsi sai päähänsä että ei mennäkkää mun yhen pikku lintsauksen takia <3333333 en tosiaan ymmärrä mikä tota vaivaa, mut täytyy vissii unohtaa tää juttu koska en muutenkaa ois sieltä sitä ottanu koska ei mee julkisia... mut ihansama, pääsen lauantaina ratsastaa mökillä jee ja jaja no joo ei siitä sen enempää. toivottavasti ei kauheesti sada :( ok pitäisin kumminki takkia päällä...... jee kinosti.

mut nyt taidan lähtee väsää tota mun fysiikan testiä joten morororoor vammaset

♥:lla fakecake

7. lokakuuta 2011

voi turhuus :(

okei, mulle nytte on valitettu tästä mun käsialasta, ja että tää teksti on liian sekavaa. no, mä en vielkään kirjota isoilla alkukirjaimilla, niille tiedoksi, ketä se häiritsee. tää on mun oma tyyli kirjottaa joten teillä ei tarviis olla mitään sanottavaa siitä okei ? onks teiän mielestä sitten rakkaat hötönettiläiset luke hemmetin pitkää stooria, jossa ei oo kuvia lainkaan ? hössötetään sitte pelkästä paskasta elämästä :) if you want so...


okei....tavallaa aika tylsä ilta. tänää tuli käytyy sopivan pitkä lenkkiki :--------) eihän se siinä tunnin juossu jossai mettässä maijan kaa ;) on kyl tullu jo tosi kylmä täst syksystä :( mistä lyödään vetoa, et ens viikolla tulee jo ensilunta :((((( viimeki vuonna oltii tässä näin samaan aikaa mökillä syyslomalla ni tuli jo ensilumi maahan siellä :0 no, toivottavasti ei vielä tuu, vois olla syksy viel jonki aikaa ! muutenki on säät jo kylmenny aika julmetusti D:

mut joo aivan, nyt siis alko meillä syysloma. la 8.10-su 16.10 :) eiköhän himassa vaan lagata, datata, maalata huonetta ja sit loppuviikosta tosiaan sinne mökille. ah pitkästä aikaa ! :) en kyllä tosiaan tiiä mikä on tullu tähän mun mökkielämään :o tykkään nykyään tosi paljon olla lahdessa. jotenki tosi rentouttavaa välillä käydä mökillä, ei aina jaksa kaupunki-elämää. 

joo kello on kohta kumminki nii paljon että vois mennä nukkuu :)


okei öitä murut ! 8)

♥:lla fakecake

» very funny day....


aaaaaaa hermostuttaa ! joo ostin eilen napakorun ihan ***** hieno, sitte siinä oli ironnu semmone timantti [-.-] ja kolme palloo. noh, niide piti maksaa yhteensä 16 e, se vitun somppupaska otti multa 24 e ?!?+1+ ja tajusin vasta metrossa ku olin menos himaan. eikä oo kuittia että jees.... huooooooooh. sitten mutsi kävi ostamassa mulle hulluilta päiviltä hiuslakkaa, koska pyysin. no tietty mä oletin, että se ostaa sitä oikeen väristä, mut ei -.-.-.-.-.-.-.-.-  huoh. ja noiden lisäks, koulussa olin ihan hemmetin väsyny, en jaksanu mitää ja nukahin kokoaja kaikil tunneil. muuten oli ihan jees, sain otettuu kuviksen neloskurssin pois, siirrän sen vast kolmannelle vuodelle. jajaja olin lähössä himaa oli niiku tasan ehkä sekunnin päässä etten ois jääny auton alle. pysähdyin ku seinään ....onneks. 

joo ei mulla muuta en jaksa tänää kirjottaa enempää koska lähen meikkaa ja maijan kaa lähetään koht jonnekki metsään. mutta hyvästi >

ainii, sain vihdoin muokattua banneria uudemmaks ;) happyy !

♥:lla fakecake

5. lokakuuta 2011

» test week

joo tavallaan taas tää sama moka ! en oo vielkään oppinu käymää tääl jokapäivä. varmaa johtuu siitä ku en ees ehi, ja jos oon koneella en joko muista tai sitte unohan ! :0 pitäs vähän motivoitua tähän blogaamiseen... :>

mutta btw tänää on siis keskiviikko, ja koeviikko is over :) ! mul oli yhteensä 5 koetta englantista, filosofiasta, fysiikkasta, matikkasta ja ruotsista. kaikki oli eripäivinä, torstaina mulla oli vapaata. nyt on kokeet ohi [:(] ja ollaa maijan kaa meillä ja popitetaa stereioist viidelkympil voicemusaa jee ? viikot on ihan näi tälleen sanottuna menny ihan helvetin nopeesti, ei oo ehtiny maanantaina nousta sängystä ku on jo perjantai :0 oli iha rento toi koeviikko periattees, koska koe alko 9.35 ja joutu olee 11.05 asti ja sit pääs lähtee himaa ;) loppupäivä on sitte vaa jillailtu himassa datattu ja ehk vähän luettu kokeisii 8) en tosiaa lukenu noihin mihinkää kokeisii paljo paskaakaa mut täyyy myöntää että vaikka ite sanonki ni oikeestaan ihan hyvin ne meni siihen verrattuna mitä panikoin ennen kokeita aina :-----D



sitten : ! voisin ottaa itteeni niskasta kii ja rupee väsää tota huonepostausta : D oon vaa nii laiska etten kertakaikkiaan jaksa käydä tääl enää paljo ollenkaa, ku lagitan vaa jossain facebookissa ja irc-galleriassa ::D:D:D ahaha paskaa... xd  mut mä lupaan että ens kerran ku tänne tuun jotain selittää ni mulla on valmiina se huone postaus ! en varmaa jaksa tehä sitä hius-meikki-juttua koska täs mun letis ei oo mitään ihmeellistä teille näytettävää :)

mutta:

♥:lla fakecake
 



22. syyskuuta 2011

lalalala

Heipaaaa kaikki :) ! joo anteeks kauheesti mut mä en oo _jaksanu_ yhtään postailla mitään ! D: kauheet paineet koulussa läksyjä läksyjä läksyjä kokeita pistareita [ miksi oi miksi menin lukioon ] enkä ees oo paljoo koneella ollut : D mutta joo aivan, asiaan. mulla ois nyt seuraavana sit työn alla tulossa toi huone- ja hiuspostaukset. Saa nähä että mitä tostaki nyt tulee : D haha aivan joo. Mut joo ei täs mitää ihmeempii oikeestaan 8) koht on syyslomasit tulee kivaaa, pääsee mökille jajajaja mahdollisesti hputaalle mun pikkusen hennasen luo :)jojojoo mitä mä sössötän täs nyt jotain tooooosi turhaa, oon täsnäi hypäril ja koht jatkuu taas koulu ah ihanaa filosofiaaoikeestaan koulu lähteny iha hyvin käyntiin ja siel on periaattees ihan mukavaa, joskus vaa tekis mieli räjähtää ku on kaikkee ihan paskaa mut aivan sama, kyl mei nyt tästä kolmesta vuodesta selviän : D 

joo ja kohta, eli about viikon pääst koeviikko ja sit 3pv on BREATHE CAROLINA tätä on odotettu ! viel muistutukseksi ;)



yay tää on jotain niin rakkautta ensisilmäykselläomnomnom :) ♥ 

hehe vakava ongelma ; en jaksa enää meikata ! HUHHU :(

joo ei mul sit varmaa enää mitää muuta, mä vannon et yritän päivittää vähä useemmi :( en vaa melkeen koskaan jaksa ku oon ihan laiska paska ! >8( mutta joooooooo nyt mä lähen takas kouluun joten byebye 

♥:lla fakecake

7. elokuuta 2011

» Au revoir lé France je t'aime


joo eli tän päivän aiheen on Ranskan matka :______) jep olin siellä siis 27.7-4/5.8 jajajaja il y avait beaucoup de plaisir ! oui, opin tosi paljon ranskaa, ja täs nyt kun koulut alkaa 16 päivä meillä nii sitte alkaa oikee ranskan opiskelu :) mutta asiaan ...


herättii aamul about 4 ja sit kaikki kamat vaan kasaan. sit tuli taksi ja lähettiin helsinki-vantaan lentokentälle ::) meni 2 h oltiin de nice ja haettiin autovuokraamosta auto, ja lähettiin ajaa kohti ekaa hotellia. hotellilla oltiin vasta illalla, koska ajomatka kesti kauan, sateen ja matkan pituuden vuoksi. mut helpotus oli ku oltiin hotellilla. siel oli uima-allas ja tällästä. huoneessza 2 kerrosta. siellä käytiin sitten uimarannalla ja räpsittiin kuvia ja ratsastettiin ja käytiin kaupoissa, Montpellierissä ja kaikkialla. Onneks oli auto ! tuolla oltiin 4 päivää, meni tosi hitaasti, mut onneks.  neljäntenä päivänä lähettiin aamulla ajaa kaupunkia päin. en kyl enää muista mikä helvetin kaupunki se oli mut joo, sinnekki ajo tosi kauan ! ja noi 4 päivää oli tylsät, mut onneks meni nopeesti. 

toi matka oli kyl kieltämättä ihan kiva, vaikka autos istuttiinki kokoajan, mut jopa kaks kertaa ehittiin ottaa aurinkoa, ja kotisuomessa itseruskettavalla mennään (y) mut joo mul oli aivan saatanasti rahaa mukana, noin 500 e, ja en tosiaankaa käyttäny ees puolia niistä ! ostin 2 paitaa, 4 sormusta [joista yks meni rikki ...], 2 hajuvettä, tosin toinen mn frendille, converset ja gladiattorit, ja en ees muista mitä kaikkee. suklaatakin vissii tarttu mukaan. kuvia tuli about 800 koska kokoajan oli kamera kädessä, ja kuville onkin käyttöä, nimittäin te saatte nyt katella niitä : D elikkäs tässä nyt ois näitä kuvia. multa jäi varmaan puolet tosta matkasta kertomatta, mut vittuako teitä kiinnostaa. 

hki-vanda lentokenttä






ekahotelli



siel oli ikea !

sitä kutitti :< tui söpö !







haikara


flamingo




maalattu vai ei ? 



























lufthansa

tässä kuulkaa tämä :) käytin niin paljon aikaa tähän, että nyt ei enää jaksa ! seuraavaan postaukseen

♥:lla fakecake